На всі товари, що реалізуються в нашому інтернет-магазині, надається офіційна гарантія від 1 до 10 років залежно від сервісної політики виробника.
Повернення та обмін товару здійснюється протягом 14 днів.
1. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ПЗПС)
Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення протягом установленого гарантійного рядка істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначених гарантійним договором рядків. *Суттєвий недолік - недолік, який робить неможливим чи неприпустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця). Суттєвий недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.
2. Права споживача при придбанні товару належної якості (Стаття 9 ПЗПС)
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.